John Mayer & football games



De afgelopen dagen heb ik vooral genoten van mijn laatste week vakantie!
Maandag en Dinsdag heb ik niet veel bijzonders gedaan, behalve mijn vakken uitgekozen voor school. Helaas kon ik maar twee vakken echt zelf kiezen omdat ik mee ga doen aan 'graduation'. Omdat New York State nogal strenge voorwaarden heeft voor de examens, moet ik veel vakken verplicht volgen. Aangezien de school ook erg klein is heb ik niet de brede vakkenkeuze waar ik helemaal op gehoopt had, maar goed. Mijn vakken voor komend jaar zullen ongeveer zijn:

  • US history
  • English
  • Biology
  • Economics
  • Algebra 2
  • Drawing
  • Photography
  • PE
Dit zijn niet mijn definitieve vakken, omdat we nog een beetje aan het schuiven zijn met alles; wat kan, en wat niet kan. Maar dit zullen dus ongeveer mijn vakken worden.

Woensdag was dan eindelijk het John Mayer concert in Ohio! Ik ging met Angela, Connor en Luke (het broertje van Connor). Rond het middaguur vertrokken we in de richting van Philadelphia. Na zo'n 2 uur te hebben gereden stopten we daar in het plaatsje Erie om wat te eten. Ook gingen we daar even wat rondlopen aangezien iedereen het even had gehad met autorijden haha. Vervolgens reden we door naar Cleveland, Ohio, waar het concert plaatsvond!
Het was een soort openlucht concertzaal, waarvan een deel van de plaatsen onder een bedekt gedeelte zat, en de andere plaatsen op het grasveld erachter waren.
Het was ook zo leuk om te zien hoeveel verschillende mensen er waren! Veel meer volwassenen en ook echt allerlei soorten typen. Ook merkte je tijdens het concert dat de mensen echt heel erg in het moment leefden, want heel weinig mensen waren het concert aan het filmen of zaten foto's te maken. Je zag echt dat iedereen ontzettend genoot van de mooie muziek, en dat was echt heel leuk om te zien.
Het concert zelf was echt zo mooi! Hij zong en speelde prachtig, en hij deed veel elektrische gitaar solo's. Ook speelde hij heel veel nummers wat super leuk was!
Toen het concert over was moesten er dus duizenden auto's uit de parkeerplaatsen, wat echt verschrikkelijk was haha. We hebben ongeveer een half uur gewoon stil gestaan omdat het zo druk was, maar gelukkig was dat niet zo erg aangezien we gewoon een Barbie film in de auto konden kijken!
Rond half 4 's nachts waren we eindelijk thuis aangekomen, en gingen we snel naar bed.

Donderdagavond had ik mijn eerste Amerikaanse football game van the Bills! Dit was ook een hele unieke ervaring omdat football zo groot is in Amerika. Omdat het een home game was van de Bills tegen Detroit waren de meeste supporters voor de Bills. Iedereen was hierdoor dus ook helemaal gekleed in fankleding.
Het was echt ontzettend gaaf om mee te maken, ook al snapte ik niet veel van het spel zelf haha. Mensen waren echt heel enthousiast, en de spirit was heel goed. We hadden zelfs gewonnen op het einde!

Zaterdagmiddag had het footballteam van mijn high school Cleveland Hill 'the Eagles' haar eerste game. Hier ben ik heen geweest met Maria en Amelia wat ook heel leuk was. Uiteraard was dit veel kleinschaliger dan de Bills football game, maar hier waren bijvoorbeeld wel de cheerleaders van ons schoolteam aanwezig.
's Avonds haalden Lexie, Tia, en Lexie's ouders mij op om wat leuke dingen te doen. Eerst gingen we naar de Apple Mill, wat een klein winkeltje was met allemaal lekkere hapjes en dranken wat te maken had met appel cider. Daarna besloten we om naar de outlet mall te gaan in Niagara Falls. Daar hebben we heel gezellig rondgelopen, en heerlijke chocola geproefd. Later die avond hebben we nog wat bordgames gespeeld met iedereen!

Maandag is het 'Labor day' wat een nationale feestdag is in Amerika, dus dan zijn we nog een dagje vrij. En dan heb ik dinsdag alweer mijn eerste schooldag! I'm excited!



''Grateful for where I'm at, 
excited about where I'm going.''


De start van de Buffalo Bills football game

Amerikaans volkslied voordat de game begint

John Mayer!

Voor de concertzaal van John Mayer met Ang!

'Blossom Music Center' was de locatie van het concert in Ohio


Uiteraard een stop maken tijdens de roadtrip voor wat eten! 


Een prachtig plekje voor het concert!! (links naar rechts: Connor, Jake, Angela)

Football game van de Eagles!






Reacties

Populaire berichten