mijn plaatsing

Het is eindelijk zover!
Terwijl ik in Griekenland aan het scuba diven was, had ik blijkbaar voor de 3e keer een telefoontje gekregen van AFS met het goede nieuws.. Uiteindelijk werd dus mama maar gebeld, en kreeg ze mijn plaatsing te horen.
Komend jaar zal ik wonen in Cheektowaga, New York! Het stadje ligt dichtbij de grens van Canada, de Niagara Falls en Buffalo. Cheektowaga zelf heeft ongeveer 90.000 inwoners, maar het is een suburb van de ''grote'' stad Buffalo. Ik zal daar naar Cleveland Hill High School gaan, die ongeveer 1 mile van mijn huis is.
Ik heb drie jongere hostzusjes; Angela van 16, Maria van 13 en Amelia van 10. Ook heb ik een hostbroertje van 15, maar die zal het jaar in Duitsland op exchange zijn.
Verder is mijn hostdad Michael 53 jaar, en mijn hostmom Katherine 46.
Wel zal dit mijn 'welkomstgezin' zijn, wat in houdt dat ik er officieel maar tot 1 november zal blijven omdat dit voor hun de eerste keer is dat ze een gastgezin zullen zijn. De mogelijkheid is er wel dat ze uiteindelijk toch besluiten om het volle jaar af te maken.
Heel gek dat alles nu ineens zo snel gaat, maar ik heb er heel veel zin in!


Reacties

Populaire berichten